Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

fredag 16 januari 2009

16 januari

Julen är över och utstädad och det är dags att ta nya tag!

Just nu jobbar jag med inköp av vårens och sommarens varor. Förhoppningsvis har vi den första sändningen med nyheter redan om någon vecka. Jag hoppas att ni ska tycka om de nya varorna lika mycket som jag gör! Det ska bli jättespännande att se vad som "går hem" hos er!

I vår kommer vi också satsa lite mer på att få in varor i egen design i butiken. Som en del av er kanske sett finns det ett fåtal sådana varor redan och jag hoppas att de ska bli lite fler under våren. Förutom det finns det trasmattor vävda av min mamma och det senaste tillskottet med lite smått och gott som går under namnet Molnemark design. Bakom det namnet finns en av mina systrar.

Varmt välkommen till en ny säsong hos Hemkänsla!
/Pernilla

Inga kommentarer: