Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

lördag 7 november 2009

7 november

Just nu är det full fart i butiken. Kvällarna den här veckan har gått åt till att packa beställningar, så jag har inte hunnit med att uppdatera så mycket med nya varor. Idag har jag ägnat hela dagen åt hästar ska iväg på mera hästaktiviteter i morgon förmiddag. Sedan ska jag förhoppningsvis hinna med lite uppdatering innan det bär i väg på farsdagsfirande. Håll utkik, för det finns massor av nytt som väntar på att komma ut i butiken; kort, anteckningsböcker, servetter, ljusstakar mm mm. Och ytterligare nya varor väntas in under veckan som kommer.
Ha en skön lördagkväll!
Pernilla

1 kommentar:

AkH sa...

Oj, du verkar ha fullt upp! Kul att det går så bra! Jag vill också tala om att jag har bytt blogg till hemochting hoppas du vill följa mig här istället!
Må gott och ha en bra vecka!
Kram Anna-Karin
hemochting