Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 26 oktober 2010

27 oktober

Det är otroligt vad den här hösten går fort! Bara några dagar kvar av oktober. Och innan man vet ordet av är det jul...

Det händer en hel del just nu, det är förklaringen till att jag inte riktigt hinner med att uppdatera här. Förutom att jobba på med "det vanliga" i butiken, jobbar jag också med nya idéer och kommer förhoppningsvis snart kunna presentera några av dem här. Det tar sin lilla tid innan allt kommer i ordning som det ska. Och förutom butiken jobbar jag ju som lärare också och så har vi gården som ska hinnas med. Jag är en sådan som gärna vill att allt ska vara klart genas, helst i går, när det är nya projekt, så det gäller att lära sig att låta saker och ting ta sin lilla tid :).
Nya öppettider för butiken här på gården inför julen kommer läggas ut inom kort.
/Pernilla

Inga kommentarer: