Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

onsdag 2 november 2011

Novermber och öppettider

Tiden fullkomligt rusar iväg! Redan november. November är en riktigt tråkig månad tycker jag. Grå, trist och mörk. När vi går över till vintertid blir det verkligen mörkt tidigt. Och inte blir det ju bättre av att det är jämntgrått ute och knappast har blivit ljust på hela dagen. Men det det går ju att lysa upp dem med lite levande ljus, så just nu är det rea på en del ljusstakar och lyktor i butiken. Titta gärna in om du inte redan har gjort det! Butiken får också påfyllning av nya varor så fort jag hinner med. Lite nya julsaker har kommit in och så finns porslinet nu även i rosa och blått.
Sedan har jag också fyllt på med en hel del för dig som gillar att pyssla. Stickers med julmotiv, etiketter, snöre och lite av varje finns utspritt i olika kategorier i nätbutiken. I helgen kände jag att jag nästan hade kommit i fatt med fotograferingen av alla nya varor. Och i måndags kom det leverans med varor från inte mindre än tre olika grossister. Så nu finns det att fotografera igen. Titta in ofta framöver, för jag kan lova att det kommer att komma nyheter ofta!

I butiken här på gården håller jag på att försöka flytta om så att jag ska få plats med julsakerna, så det ska jag försöka bli klar med nu under veckan. Sedan kommer jag att smyga fram julvarorna allteftersom. Till helgen kommer vi att ha öppet som vanligt på lördag, så då är ni välkomna! Det finns också fortfarande möjlighet att boka in kundkvällar med klädvisningar. Hör gärna av er så berättar jag mer! Har också möjlighet att boka in visningar på lördag eller söndag eftermiddagar om det finns önskemål om det.
Ha det gott
Pernilla

PS: Du har väl inte missat att gilla oss på Facebook??? Vår gillare-utlottning kommer snart att avgöras, så missa inte chansen att vara med i utlottningen av ett ljushus och ett doftljus.
DS



Inga kommentarer: