Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

torsdag 1 december 2011

Adventskalendern

Idag är det dags att öppna första luckan i Hemkänslas adventskalender! Varje dag ända fram till jul kommer jag att lägga ut ett nytt erbjudande i butiken. Det kan vara något stort eller litet till bra pris. En del varor finns bara i enstaka exemplar, några finns det fler av. Priset gäller så länge lagret räcker, så vänta inte!

Nya varor kommer in i butiken hela tiden. Just nu håller jag på och fotograferar och lägger in varor från vår nya leverantör Jenne d´Arc Living! Så roligt att kunna erbjuda dem i butiken. Jag gillar själv deras saker väldigt mycket. Har du inte deras julbok så passa på att köpa den nu när den kommit i magasinsformat. Texten är visserligen på danska, men det är inte så svårt att förstå och bilderna talar ju för sig själva!

Jag har också fått hem en ny sändning med te så nu finns mitt favoritte Choklad och Chili i lager igen. Det kommer även ett par nya smaker så fort jag hinner att packa upp. Dessutom kommer även två sorters julkaffe. Ska försöka hinna lägga ut före helgen.
Ha det gott!
Pernilla

Inga kommentarer: