Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

torsdag 29 december 2011

Mellandagslugn

Hoppas att ni haft en lugn och skön jul allihopa! Här råder just nu lite mellandagslugn. Försöker att ta lite ledigt från det som inte är absoluta måsten. Men går också och funderar och planerar för butiken inför våren och nästa år. Förhoppningsvis ska planerna ha kommit så pass långt att jag kan presentera lite av dem här i början av det nya året; alltså nästa vecka.

De första katalogerna från leverantörerna har redan kommit, så lite tid går också åt att sitta och bläddra och fundera på vad som ska köpas in i vår. För någon dag sedan kom mitt provexemplar av vårkatalogen från Capri Collection. Jag kommer att fortsätta och utöka med kläder i butiken på gården under våren och redan nu går det bra att boka in visningskvällar. För egen del måste jag säga att Capris kläder snabbt blir favoritplagg i garderoben. Och jag tror att ni som handlat under hösten håller med?!

Du har väl inte missat butikens julrea? Det är nog min största rea någonsin med massor av varor med ända upp till 70% rabatt. Rean pågår så långt lagret räcker eller fram till tjugondag Knut.
Önskar er alla ett lugnt och skönt slut på året och ett riktigt Gott Nytt År!
Pernilla

Inga kommentarer: