Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

lördag 4 februari 2012

Mobilfodral som syns




Till min gamla mobil hade jag stickat och virkat fodral i olika färger. Jag hade till och med olika till vinter och sommar och efter humör. Men eftersom min nya mobil inte gick att klämma ner i de gamla fodralen har min nya fått klara sig utan, tills nu. Nu har den fått nya kläder. Och för att jag ska lyckas hitta min svarta telefon i min favoritväska som är helt svart inuti så fick det bli i färger som syns. Och när jag ändå höll på gjorde jag några extra som nu finns i nätbutiken. Skulle du vilja ha ett fodral i annan färg eller med andra mått, tveka inte att höra av dig! Snart kommer det nog några riktigt kitchiga med lite retrokänsla. Än så länge finns de bara i huvudet, men innan man vet ordet av så... Ha en skön kväll och håll tummarna för att rätt låt går vidare till final i melodifestivalen!
Pernilla

Inga kommentarer: