Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 22 januari 2013

Utförsäljning av kläder

Den lilla renoveringen av gårdsbutiken går framåt. Snart är allt snickeriarbete klart och en del måleri är redan färdigt. Lite hyllor och skåp ska flyttas runt och målas också. Så det är fortfarande en del kvar. Men det går framåt.

Idag har jag börjat utförsäljningen av alla kläder i nätbutiken. Jag har ju haft kläder från Capri Collection i butiken ett tag. Men det blir helt enkelt lite för trångt med både kläder och inredning i min lilla butik. Det har ni märkt som varit här. Och ibland får man välja. Så jag har bestämt mig för att inte ta in kläder nu i vår. Kanske blir det kläder igen så småningom, vi får se. Men nu kan du fynda bland det som jag har kvar i lager. Allt ligger ute med 20-70% rabatt. Jag måste säga att jag är supernöjd med alla plagg jag själv köpt från Capri. De blir verkligen favoritkläder! Passa på att  t ex köpa hem bastoppar till riktigt bra pris. Jag har flera stycken själv och de håller både färg och form även efter ett antal tvättar.


Tammy top - Barkbrun

Toppen här på bilden har trekvarts-lång ärm och finns i flera färger. Tidigare pris 229 kr, nu säljer jag ut dem för 69 kr. Ett verkligt tillfälle alltså. Klickar du på länken här nedan kommer du direkt till "klädsidan".
http://www.hemkansla.se/sv/artiklar/klader/

Ha en fortsatt skön kväll!
Pernilla

Inga kommentarer: