Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 20 oktober 2013

Söndagkväll

Landar några minuter framför datorn. Idag har jag haft butiken öppen. Och så har jag försökt att plugga lite. Går en distanskurs i arrangering på Linnéuniversitetet och har sista inlämning av en rad uppgifter den här veckan. Så kvällarna den här veckan är räddade. Hann med nåt lite idag i alla fall. Sen eftermiddag bar det sedan iväg på körövning. Alltid lika inspirerande att träffa gänget i B! Nu ska jag nog varva ner med en bok medan Stefan, som spelat konserter hela helgen, tar in hästarna. Laddar för en vecka med mycket skoljobb med långa dagar. Det är lite "innan lovet"-stress. Sedan som sagt lite arrangeringsuppgifter också. Däremellan packar jag paket också förstås! Uppdatering av nätbutiken blir det så snart kursuppgifterna är inlämnade. 
Tyckte bokmärket ovan passade bra till dagens aktiviteter.
Ha en fin vecka!
Pernilla

Inga kommentarer: