Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

fredag 31 januari 2014

Trevlig helg!

Här har det kommit påfyllning på snön. Inte precis det jag önskar. Dessutom fick jag börja helgen med att försöka fånga en fuxig ung herre som tyckte att det var jätteroligt att vara på fel sida av det demolerade elstängslet. Nu ska jag fortsätta jobba en liten stund till innan jag ger mig själv lite ledigt med mitt mormorsruteprojekt i TV:soffan. Funderar också på att testa hur det blir att virka med vårt jutesnöre.
 
Kanske börjar på något litet sidoprojekt mellan rutorna.
 
I morgon hoppas jag att det blir fotoljus. Det finns en hel massa nya varor att uppdatera butiken med.
 
Förresten, ta sista chansen att fynda på vår januari-rea! Priserna gäller till och med i morgon. Alla reavarorna hittar du här.
 
Trevlig kväll och trevlig helg!
Pernilla



Inga kommentarer: