Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

måndag 10 november 2014

Snart första advent

Nu känns det verkligen som första advent närmar sig i en väldig fart. På söndag plockar jag med mig lite juligt och åker på julmarknad i Essunga. Jag kommer alldeles säkert att ta med mig ljusmanschetter. Ljusmanschetterna i butiken går som smör vid den här tiden på året. I nätbutiken finns flera snygga modeller i metall. Även våra mycket populära ljusmanschetter i glas finns. Räknar också med en ny sändning här i veckan.
 
 

 
Fler ljusmanschetter hittar du här.
 
Till tända ljus hör mysiga kuddar i soffan. Den här snygga finns i nätbutiken just nu:
 
Kudden finns under Julen 2014.
 
Själv sitter jag gärna och pysslar nu när jag råkar ha lite tid över. Det blir lite allt möjligt, gärna småsaker som snabbt blir färdiga. En sida som passar för både den som inte är så van pysslare och för den som vill ha ett litet snabbt projekt är www.skapligtenkelt.se. Har du andra bra pysselsidor så tipsa gärna!
 
Önskar er alla en fortsatt fin kväll. Nu ska jag nog plocka fram stickningen en stund.
Pernilla


Inga kommentarer: