Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 10 mars 2015

Vårsolen tog över

I går hade vi KU-dag på skolan där jag också jobbar. Eftersom jag var på kurs i lördags i stället fick jag en dag hemma. Och vilken dag det blev! Lärkan sjöng, solen strålade.  Underbart vårväder och jag var ute i stort sett hela dagen. Och inne stod varorna som jag skulle fotat och lagt upp i butiken...
Så kan det gå. Ni får vänta några dagar till på att få se de nya varorna - mera gjutjärn blir det bland annat. Men kronan på bilden den finns redan inlagd och du hittar den här.
Ha en fin vecka!
Pernilla

Inga kommentarer: