Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

lördag 14 mars 2009

Ny logo

I dag på morgonen har butiken och bloggen fått ny logo. Äppelblommorna fotograferade jag förra året. Det är ett vinteräpple, troligen Cox Pomona om man får tro äppelexperten som tillfrågades på Kiviks marknad för några år sedan. Hur som, vackra blommor är det och jättegoda äpplen blir det.

Samtidigt har jag ändrat lite på hela nätbutikens uteseende. Tyck gärna till om resultatet, både logo och butikens uteseende!

/Pernilla

1 kommentar:

Hemma hos Linda sa...

Hej Pernilla
Jag gillar den nya loggan både på bloggen och webb shopen, men sen gillade jag ju den gamla med. =) Men ombyte förnöje, inte sant?!
Ha en skön söndag i solen!
Kram Linda