Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

fredag 2 oktober 2009

En liten försmak på julen...


Höstens varor börjar komma in i butiken. Nu ska jag bara hinna med att fotografera och lägga in allting i butiken också! Förhoppningsvis ska jag hinna med en del av varorna i morgon. Den här veckan har det varit mest julstäming på det som fotograferats och de bilderna får ni vänta lite på. Runt den 15 oktober kommer julen 2009 att flytta in i nätbutiken. Där kommer ni bland annat att kunna hitta det söta julkortet på bilden. Kortet är målat av Maj Fagerberg. Fler kort med helårsmotiv från Majs samling finns redan i butiken. De är riktigt söta och passar också fint som små tavlor!
Ha en skön helg!
Pernilla

2 kommentarer:

Hemma hos Linda sa...

Hej Pernilla

Vad kul, julsaker... :D
Jag har redan börjat tänka på julklappar och dekorationer inför jul och inte att glömma allt gott man kan baka å äta.
Ser fram emot att se vad du tagit hem!

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Linda

AkH sa...

Härligt med julsaker. Jag skall in och kika i butiken nu. Vill också önska dig en skön helg!
Anna-Karin
livetharochnu-akh