Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 16 mars 2010

Butiken på gården öppnar för året

På lördag öppnar butiken här på gården för året. Under våren kommer jag att ha lite oregelbundna öppettider. Det är mycket som ska in i almanackan. Men de flesta onsdagar kommer det att vara öppet mellan 17 och 19. Till det kommer ungefär 2 lördagar i månaden. Vilka dagar det är öppet hittar du i spalten till höger.

Planerar du ett besök i butiken så titta gärna in på hemsidan eller här i bloggen innan du åker. Ibland kan jag behöva hålla stängt med kort varsel pga mitt lärarjobb och annat. Det går också bra att ringa eller sms:a förstås. Men till helgen är det i alla fall öppet mellan 13 och 16. Jag hoppas att jag hinner få ordning på allt till dess. Vårens nyheter har dröjt lite, men nu kommer allt på en gång! I förra veckan kom en sändning, igår kom en och idag ytterligare en. Det blir en del att packa upp! På bilden nedan ser du en av nyheterna, inlagd i butiken idag. Ett servettställ i grågrön metall, pris 129 kr. Läs mer i butiken: http://www.hemkansla.se/.
Ha en fortsatt bra dag!
Pernilla

Inga kommentarer: