Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

måndag 5 april 2010

Lugn påsk

Hoppas att ni haft en lugn och skön påsk allihopa! Själv har jag försökt att ta det riktigt lugnt i flera dagar. Och nu börjar jag bli lite rastlös. I morgon finns det en hel del jobb att ta itu med, som vanligt. Jag ska fotografera för en ny annons. Och så finns det lite varor som väntar på att fotograferas och komma ut i nätbutiken. Förhoppningsvis dyker det också upp lite fler nyheter under veckan. Men idag fortsätter jag att ta det lugnt. Ska sätta mig med lite inredningstidningar och försöka att göra ingenting. Det är ganska svårt.

Bjuder på lite snödroppar idag. De blommar för fullt här nu. Och ärlan har också kommit. Såg Sädesärlan för ett par dagar sedan och så såg jag en gul också. Är inte så bra på det här med fåglar, så jag vet inte om det var Forsärlan eller Gulärlan, men det spelar inte så stor roll. Att ärlan har kommit betyder i alla fall att det är vår på riktigt!
/Pernilla

Inga kommentarer: