Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 6 februari 2011

Februari


Redan februari. Känns som veckorna sedan jul och nyår gått i ett rasande tempo. Bara en vecka kvar till det är sportlov. Och efter sportlovet brukar det vara ljust på morgonen när man går upp. Det ser jag fram emot!


Vi fyller på med nyheter i butiken hela tiden. Det kommer sändningar med varor varje vecka och det är alltid lika roligt att packa upp. Den här veckan hoppas jag också få lagt lite nya beställningar hos mina leverantörer. Jag håller också på att se mig om efter nya leverantörer som kan komplettera dem jag redan har. Har ni några önskemål får ni gärna höra av er, antingen via en kommentar här i bloggen, på facebooksidan eller via mail.


Idag har jag skickat iväg ett litet nyhetsbrev. Är du inte redan prenumerant kan du anmäla dig här på bloggen eller på hemsidan. Och du som har Facebook, gå gärna in och "gilla" vår sida där: www.facebook.com/Hemkansla.

Ha en bra vecka

Pernilla

Inga kommentarer: