Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 27 mars 2011

27 mars

Det har varit mycket att göra den senaste veckan, så arbetet med att uppdatera butiken och bloggen har blivit lidande. Idag har jag i alla fall fått in de här krukorna i nätbutiken. Visst är de fina?!
Idag ska jag packa lite beställningar som ska iväg i morgon. Annars ska jag försöka att ta det lite lugnt för tiden fram till påsk är minst sagt välfylld.
För övrigt kan jag avslöja att två nya härliga leverantörer är på väg in i butiken. Jag kan utlova riktigt mycket fint!
Ha en fortsatt skön söndag.
Pernilla


Inga kommentarer: