Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 26 mars 2013

Jobba ikapp

Förra veckan blev inte riktigt som jag hade planerat. Fick hålla mig väldigt lugn eftersom jag fick influensa med ordentligt med feber och elände. Den här veckan får jag försöka jobba på lite extra för att komma ikapp. Man märker hur högarna växer när man inte gör så mycket på några dagar.

Idag har jag varit och köpt lite påskblommor som jag förhoppningsvis ska hinna få planterat i ordning i kväll eller i morgon. Brukar alltid kunna ha både små påskliljor och penséer ute till påsk, men i år undrar jag om det går. Nätterna är ju väldigt kalla. Och dagarna är inte så mycket bättre heller. I alla fall inte om man är i skuggan. Ska i alla fall ge mig ut lite till alldeles strax. Har nämligen inte fått hämtat in något påskris ännu!
Ha det gott
Pernilla


Inga kommentarer: