Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

onsdag 2 april 2014

2 april

Och vips så gick andra halvan av mars.
Den här veckan förbereder jag säsongsöppningen av gårdsbutiken som blir till helgen. Jag kommer att ha öppet lördagar mellan 11 och 15 som förut, men lördagar kring helger är stängt. Datum för det kommer ut på hemsidan snart.
 
Nu i kväll har jag målat det sista på väggarna i verandan som har fått lite ny vit färg. Jag hoppas att det hinner torka i tid. Jag målar med linolja och den har ju lite längre torktid. Men jag hoppas. En hylla och ett bord ska förhoppningsvis få lite färg i morgon. Men där kommer jag att måla med PTP, så det ska förhoppningsvis vara torrt inom någon timma! Om jag kommer ihåg ska det blir lite före och efterbilder på hyllan och bordet här på bloggen.
 
 
Den här snygga griffeltavlan finns i butiken just nu. Perfekt att skriva upp kom-ihåg saker på!
Fortsatt trevlig kväll!
Pernilla



Inga kommentarer: