Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

lördag 25 april 2009

Tro det eller ej

Tro det eller ej, men glasverandan börjar att bli färdig, åtminstone på insidan. Det är två strykningar kvar på listerna kring gamla ytterdörren, ett par hyllor som ska på plats och en lampa som ska inhandlas och sättas upp. Och så är det lite småfix med nya ytterdörren. Men sen är det faktiskt klar! Jag kan tyvärr inte visa upp några bilder idag eftersom hela minneskortet (som för all del inte är så stort) är fullt med bilder på vår nyfödda fölunge. Men så fort jag får tömt kameran ska det bli bilder så ni får se bevis!


Till nästa helg ska det bli klart. Då kommer vi att ha extra öppet och fira in butiken. Öppningstiderna hittar du här till höger. Till dess ska jag också ha hunnit plocka upp alla de nya varorna som har anlänt. Vet inte riktigt hur de ska få plats, men håller bara vädret i sig kan ju trädgårdssakerna flytta ut kanske.


De fina vita ljushusen finns förresten åter i lager i alla storlekar. Men skynda, det finns inte många kvar!
Ha en skön kväll och en fortsatt trevlig helg!
Pernilla

1 kommentar:

Hemma hos Linda sa...

Å dessa fina hus, ska titta in på webben direkt!
Tyvärr går jag fortfarande på min sjukskrivningslön.... vilken skillnad de gör! =(
Men titta kostar inte *ler*

Ha de bäst! KRAM Linda