Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

lördag 12 december 2009

12 december


I morgon är det Lucia. Den här hösten har gått i en otrolig fart! November och början av december har inneburit massor av jobb och en del andra saker som gjort att det varit lite svårt att hinna med att skriva något. Nu ska det förhoppningsvis lugna ner sig lite. För att fira det, och Lucia förstås, har vi fraktfritt för alla order över 300 kr hela helgen.

På förmiddagen idag har jag städat lite i butiken. Det var välbehövligt. Det har varit mycket beställningar att plocka ihop under november så det hade blivit ganska rörigt och jag har inte riktigt hunnit med att plocka iordning. En del julvaror finns det i alla fall kvar, så det är inte försent för dig som liksom jag inte riktigt hunnit med julshoppingen ännu. Bor du nära går så är du förstås välkommen att besöka butiken på gården. Vi kommer att ha öppet både lördag och söndag nästa vecka, 13-16 båda dagarna.
Ha en skön lucia!
Pernilla

1 kommentar:

AkH sa...

Hej, vilken fin lucia du visar! Upptäckte nu att din gårdsbutik inte ligger så jättelångt härifrån (bor i Partille) och ingen omöjlighet att komma dit! Efter jul- & nyårshelgerna, när det har lugnat ner sig så får jag se till att få skjuts dit! Ha en skön 3:e advent och lucia!
Kram Anna-Karin
hemochting