Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 17 januari 2010

Söndag

I går var vi på inköpsmässa. Och massor av fina saker fanns det förstås så en hel del kommer att dyka upp här i butiken framöver. Jag väntar redan! Har inte vågat räkna ihop hur mycket jag beställde för, jag är rädd att jag överskred min tänkta budget ganska rejält...


Idag skulle jag fotografera lite nyheter och annonsbilder. Det blev inte så mycket fotograferat dock. Jag har lite dåligt med fotolampor och ljuset som kom in genom fönstren var svagt, grått och tråkigt. Så det blev inte så många kort. Jag hoppas på lite bättre väder fram på veckan så att jag kan fotografera klart. Några förhandstittar kommer i alla fall här:






Ha en bra vecka!

Pernilla

Inga kommentarer: