Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

torsdag 18 februari 2010

Bokrea och bokinspiration



Årets bokrea närmar sig - om knappt en vecka är det dags. Jag själv är en riktig boksamlare. Jag har samlat på mig mängder av böcker genom åren. Och en hel del har med inredning, hus, pyssel och handarbete att göra. Många av böckerna har jag fyndat på rean. Jag har inte riktigt hunnit med att titta igenom årets utbud och se vad som finns där, men ofta kan man ju fynda till riktigt bra priser. Som lite inspiration till mig själv, och förhoppningsvis er, har jag fotograferat några av böckerna som finns i min bokhylla och lagt in dem i spalten här bredvid. Det är böcker jag gärna bläddrar i för att få inspiration eller bara för att njuta!


Ha en fortsatt bra dag!
Pernilla

Inga kommentarer: