Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

onsdag 16 juni 2010

Nya varor och sommaröppet i butiken på gården

Idag har jag fått hem en påfyllning av de populära magneterna med citat och rosmotiv. Du hittar dem under "Småpynt och dekoration" i nätbutiken. I sändningen finns också nya citatkort och även lite större kort, i A5 format. Jag kommer lägga in så fort jag hunnit med att fotografera. Det har varit en väldigt mycket att göra nu ett tag, så jag håller på och jobbar mig i kapp...

För dig som har vägarna förbi kommer vi att ha öppet i butiken på gården i stort sett hela sommaren. Veckans öppettider hittar du alltid på startsidan i nätbutiken. Som regel har vi öppet alla onsdagar mellan 15 och 19 och lördagar mellan 13 och 16 tom mitten av augusti. Vill du komma andra tider så hör av dig, eller titta förbi. Är vi hemma så öppnar jag!

Nu ska jag ut och jobba lite i butiken som har öppet idag!

Pernilla

Inga kommentarer: