Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

fredag 20 augusti 2010

20 augusti




Tiden har gått rasande fort ser jag. Tyckte att det var ganska nyss som jag var inne och skrev här...
Sedan sist har jag varit iväg på inköpsmässa och några av beställningarna har redan kommit in i butiken. Bland annat har det lilla fruktfatet med blommor runt kanten kommit in i lager igen.
Bland de nya varorna finns de söta hemlighusen. Finns i vitt och i två storlekar.
I våras tog jag hem lite scarfar och sjalar till butiken i nu fyller vi på lagret med nya modeller och nya färger. Bland annat den fina vita sjalen på bilden. Den är trekantig med en bred spets på två sidor. Leverantören tipsade om att den också blir jättefin som duk om man har ett halvmånebord eller något annat litet sideboard. Eller varför inte på ett skåp?
Ha en skön helg och ta vara på de sista sommardagarna!
Pernilla

Inga kommentarer: