Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

onsdag 1 september 2010

Höstens öppettider

Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag äntligen fått bestämt höstens öppettider. Eftersom nätbutiken tar mer och mer tid så kommer butiken här på gården ha öppet lite mindre. Jag måste försöka hinna med lite annat också emellanåt :). Men är det så att du vill komma förbi en annan tid så hör av dig. Går det att få ihop så öppnar jag förstås!

Öppettiderna för september och oktober blir:
onsdagar 17-19 hela september, stängt oktober

första helgen i månaden:
lördag 13-16 och söndag 14-16.

Det innebär alltså att vi har öppet nu till helgen som kommer!

Tider för november och december återkommer jag till lite längre fram. Då hoppas jag också på att kunna presentera lite nya "projekt" som jag går och funderar på. Mer om det kommer när det blir mer klart!

Pernilla

Inga kommentarer: