Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

torsdag 17 februari 2011

Fler nyheter

På mitt andra jobb, det i skolan, har jag en STOR nyckelknippa som jag släpar runt i ett ganska fult nyckelband som gör reklam för något företag. Jag minns inte ens vilket. Nyckelband är praktiskt. Men de är oftast inte så snygga. Har gått ett bra tag och funderat över det här med lite finare nyckelband och nu finns det några stycken till försäljning i nätbutiken. Alla är olika. Titta in under "Smycken och sjalar".
Idag kom ett paket från Annas idéer på Posten och så fort jag hinner ska jag uppdatera butiken med lite nya citatkort. Dessutom kommer de här jättesöta disktrasorna (finns i två olika motiv). Lyxiga, ja. Men har man dem till fin räcker de länge. Anna har också prövat att köra dem i tvättmaskinen med bra resultat. Passar ju också fint i badrummet eller städskåpet!

Eftersom vintern verkar att hålla i sig och det faktiskt brukar vara mest nu på våren - och hösten - som man behöver skrapa bilrutor har jag också tagit hem en av hennes jättesöta isskrapor med änglar på. Det är lite samma sak med isskrapor som med nyckelband. De man har är praktiskta och användbara men inte så snygga. Nu kan vi få båda!
Ha en fortsatt bra dag
Pernilla

Inga kommentarer: