Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 1 mars 2011

Vårmånad nr 1 är här!

Den första vårmånaden är här! Ja, det känns kanske inte riktigt så när man tittar ut och ser att det är dimmigt och grått och kallt. Men det är på gång!

Den senstaste tiden har jag bland annat målat om mitt lilla kontor. Nu återstår en hel del röjande i skåp och pärmar och förhoppningsvis ska en del bli gjort idag. Mitt i allt har jag dessutom försökt att uppdatera layouten både här på bloggen och på hemsidan. Det återstår en del som jag har tänkt göra fortfarande, men jag har kommit in bit på väg. Hoppas att ni tycker att förändrningarna är till det bättre!

Jag hoppas att det klarnar upp och blir lite bättre fotoljus längre fram idag för jag har massor av varor som ska fotograferas. Dessutom ska jag skicka in nya annonsbilder den här veckan. Och så finns det ju förstås paket som ska packas och skickas. Och så är det dags för ett nytt nyhetsbrev. Om du inte prenumererar redan så anmäl dig här på sidan så får du vårt nästa utskick.
Ha en bra dag
Pernilla

Inga kommentarer: