Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 29 maj 2011

Hjälp!

Vill du vara med och hjälpa mig i mina funderingar?

Vad skulle du göra om du fick åka iväg en helg för att bara rå om dig själv?

En av er som svarat kommer att få välja en valfri scarf i butiken! Vill du veta mer, läs inlägget lite längre ner på sidan.

Och nu till en litet tillägg:
Jag ger alla som kommenterar 10% på sin nästa beställning i nätbutiken eller köp i butiken på gården! Det gäller förstås även er som redan lagt kommentarer.

Tveka inte, lägg en kommentar, kort eller lång. Glöm inte att ange ditt namn/bloggadress!
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll
Pernilla

4 kommentarer:

liliana sa...

jag skulle önska mig att bor på en gård med plantskolan som man kunde går runt och njuta alla intryck från blommorna ,ingen tid att passa bara ta en kopp kaffe och njuta.

Erika sa...

Att få åka till ett spa och bara bli ompysslad vore inte helt fel...vi får se om man får komma iväg på nått sånt någon gång:-)

/Erika Gustafsson

Erika sa...

Hihi:-) Här hade vi missuppfattat när vi scrollade ner..Åka till landet var det!:-) Ta det lugnt, läsa böcker och gå i mysiga gårdsbutiker. Man kanske kan hitta nått litet cafe på vägen också om man har tur:-)
/Erika

Annika sa...

Att njuta av livet och ta dagen som den kommer! En kaffe på farstubänken en tidig morgon, solen lyser och det är tyst ute, luften är härlig och allt är rofyllt.Lyssna på alla fåglar och bäckens porlande.Lukta på hägg och syren.Smaka på en god rabberpaj.Se vårt vackra vår landskap med alla härliga färg nyanser.Skratta tillsammans med min bästa vännina!