Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 29 maj 2011

Söndag

Dagen i går blev blåsig och småregnig. Trots det kom det en hel del folk och lyssnade på ungdomarna som sjöng och spelade. Jätteroligt!

Idag skiner solen, i alla fall än så länge. Om någon timma ska vi iväg på morsdags-middag. Lite senare i eftermiddag hoppas jag kunna fota och uppdatera i butiken. Det har kommit en del nyheter under veckan som ska ut i nätbutiken så snart jag bara hinner.

Ni glömmer väl inte av att hjälpa mig med svar på några av mina funderingar? Som tack för hjälpen kommer någon av er som kommenterat inlägget (scrolla ner lite på sidan så hittar du det) få valfri scarf från nätbutiken. Till er som redan kommenterat: Tack för hjälpen! Det är jättevärdefullt för mig!
Pernilla

Inga kommentarer: