Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

fredag 27 maj 2011

Butiken stängd i morgon!

I morgon är butiken på gården stängd. Jag är med och hjälper till vid scenen på vårmarknaden i Vårgårda. Några av "mina" elever ska vara med och sjunga och spela under förmiddagen, så jag är med och coachar. Vi hoppas på bra väder så att det blir lite publik. Förra året var det kallt och regnigt och inte så mycket folk. Året innan var det nästan för bra åt andra hållet, dryga 25 grader och strålande sol och jättemycket folk framför scenen hela tiden. Nu hoppas jag på något mitt emellan, men det ser ut att bli kallt, blåstig och mulet med risk för regn, tyvärr. Hoppas att publiken är tålig och kommer även om det blir så.

Nästa vecka är butiken öppen som vanligt.
Ha en trevlig helg
Pernilla

Inga kommentarer: