Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 3 maj 2011

Nya leverantörer

Under våren har det kommit in varor från ett par nya leverantörer i butiken. Den senaste är härliga Bloomingville! Jag gillar verkligen deras saker! Den här glasklockan tycker jag är jättefin. Jag vet inte hur det är med er, men jag lyckas alltid trassla ihop snörnystan. Den här borde hjälpa till att hålla ordning på tråden samtidigt som den blir en jättesnygg dekoration, både inne och ute i växthuset.
 Den söta vårgröna bomullstrasan och korgen för tvättklämmor kommer också från Bloomingville.
Fler varor hittar du förstås i nätbutiken.

Idag har jag haft besök av två stycken leverantörer. En av dem kom från en nystartad textilfirma med härliga textilier som förhoppningsvis kommer finnas i butiken i början av juni. Spännande!

När jag fotar varor är det ganska ofta som jag får lite fyrbent "hjälp". När jag fotade Bloomingvilles varor hade jag hjälp av den här lilla assistenten. Kan inte låta bli att lägga in det här fotot. Mycket sötare än så här blir man nog inte...

Ha det gott
Pernilla

2 kommentarer:

marianne sa...

Bara älskar Bloomingvilles varor.
Din "assistent"är ju så söt.

Villa Carl Larsson sa...

Bloomingville har verkligen underbara prylar. Man skulle kunna köpa allt hehe. Kan tänka mig också att det är svårt att välja bland allt man ska ta hem till butiken också.

Kram Josefin