Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

torsdag 23 juni 2011

Åsknedslag

Hade ju utlovat fotograferier från stugan idag. Det blir inga. Alla foton ligger i min stationära dator. Där ligger också ALLT som har med företaget att göra. Och datorn är helt död. Klockan fem i morse väcktes vi av en rejäl åskknall. Och jag hade glömt att stänga ned datorn igår. Jordfelsbrytaren i huset löste ut och när vi fick ström igen insåg vi att datorn var helt död... Det riktigt retliga är också att den knallen var den enda knallen. Sedan blev det inget mer åskande.

Så förmiddagen gick till att jaga datasupport = systerson och datatekniska vänner. Nu är i ett nytt nätaggregat inhandlat, jag håller tummarna för att det ska vara det enda problemet, och ska på plats. Enligt alla jag pratat med ska det där sista inte vara så svårt. Vi får väl se hur det går... Men först måste jag försöka hinna få målat i alla fall lite grann.
Trevlig midsommar till er alla! 
Pernilla



Inga kommentarer: