Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

måndag 8 augusti 2011

Länkrabatt!

Tycker du om vår nätbutik och våra varor? Då får du gärna länka till oss från din blogg eller hemsida! Som tack får du 10% rabatt på alla dina beställningar i nätbutiken eller köp i butiken på gården.
Du får gärna använda dig av någon av bilderma nedan:





Högerklicka på bilden och välj kopiera. Klistra in den på din sida/blogg. Och länka sedan bilden till http://www.hemkansla.se/.

Du kan också lägga in en textlänk till oss. Helst vill jag att du länkar med texten "Hemkänsla - lantligt romantiskt för hem & trädgård". Kopiera gärna länken nedan:

Hemkänsla - lantligt romantiskt för hem & trädgård

Jag vill att du lägger länken väl synlig på din sida. När du gjort det skickar du ett mail till: pernilla@hemkansla.se där du skriver adressen dit länken finns samt ditt eget namn, adress och mailadress.
När jag sett att länken finns på din sida lägger jag en länk tillbaka från bloggen och från hemsidan. Sedan får du ett mail med instruktioner hur du ska gå till väga när du beställer.
Ha en bra dag!
Pernilla

PS. Har du redan en länk till oss? Skicka namn, adress, mailadress och var länken ligger till oss så får du också rabatt! DS

Inga kommentarer: