Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

onsdag 24 augusti 2011

Premiärvisning av Capri Collection i butiken!

Idag är det premiär för kläderna från Capri Collection i butiken. Bor du i närheten och har möjlighet så kom gärna förbi. Mellan 19.30 och 21 är butiken öppen och du kan se provplagg från höstens kollektion och boka in dig på en visning. Kläderna kommer till en början bara att finnas för beställning och jag kommer att sälja via visningar. Visningarna kan vara antingen här hos mig på gården eller hemma hos en värdinna.

För att boka en visning här på gården behöver ni vara minst 4 stycken. Jag ordnar med lite fika och ni får möjlighet att se, prova och beställa varor. Till en början kommer visningarna att hållas i någon av stugorna här på gården eftersom butiken är lite liten. Men vill ni titta in och handla annat i butiken under kvällen är det förstås inga problem!¨Vill du hellre ordna visning hemma hos dig själv så går det också bra.

I mån av plats kommer jag också ha provplaggen hängande framme i butiken så att du kan komma och titta under butikens öppettider. Det går också bra att göra beställningar förstås.

I butiken finns också vårt sortiment av scarfar sedan tidigare. Vi fyller på med lite nya under hösten och kommer också att ha vantar, mössor och sockor lite närmare jul.

Välkomna!
Pernilla

Inga kommentarer: