Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 19 februari 2012

Jeanne d´Arc Living magasin

 Jag misstänker att många av er redan sett och läst Jeanne d´Arc Livings härliga magasin! Och nu finns det även här i hos Hemkänsla! Nummer 2 för 2012 har precis kommit ut och den här gången handlar det om vår och påsk. Massor av härlig inspiration, vackra bilder och tips om allt från påskpyssel, blommor till möbelmålning. Dessutom härliga recept och reportage från fina lantliga hem. Det här är verkligen en tidning som man kan ha liggande framme och bläddra och inspireras av länge! Eftersom den dessutom inte innehåller någon reklam blir varje nummer som en liten bok. Jag tänker ta mig en stunds ledigt i eftermiddag, sätta mig i soffan, bläddra, läsa och drömma om vår i snöblasket.



Ha en fortsatt skön söndag!
Pernilla

Inga kommentarer: