Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

fredag 1 juni 2012

Fyndbod

Efter att ha städat ur växthuset i trädgården håller jag nu på att flytta in en massa varor där. Det ska nämligen få tjäna som fyndbod nu i sommar har jag tänkt. Och fynda kommer man verkligen att kunna göra. Har en del uddavaror och reavaror som jag gärna vill "bli av med" och kommer bli riktigt låga kan jag lova! Det är för trångt i mitt lilla lager och i butiken och jag vill göra ordentlig plats för alla nyheter som kommer. Kommer dessutom tömma nätbutiken på reavaror när de flyttas ut till fyndboden, så har du ögonen på någon rea-vara där så vänta inte med att beställa!

Förutom reavaror från butiken kommer jag försöka röja lite i mina egna hyllor och skåp, så det blir en del "nött" också. Kommer smyga igång allteftersom jag hinner fylla på med varor där ute och som sagt, jag har redan börjat! Har ni vägarna förbi, nu eller senare i sommar, så kika gärna förbi!
Pernilla

Inga kommentarer: