Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

fredag 6 juli 2012

Sommaren i gårdsbutiken

Hoppas ni har lite bättre väder än vi idag! Just nu vräker regnet ner och det har regnat oavbrutet sedan middagstid.  Får väl trösta sig med att det åtminstone inte är så kallt, och att vi hade sol igår...

Jag lovade återkomma med gårdsbutikens öppettider framöver för några veckor sedan. Sen blev det fullt upp och jag har inte riktigt hunnit med eller kommit ihåg.
Våra öppettider under julimånad är torsdag-fredag 12-18, lördag 11-15. Dessutom kommer jag förmodligen också att ha lite "spontan-öppet". Håll utkik om du har vägarna förbi. Eller hör av dig. Är vi hemma så öppnar vi förstås! Från och med augusti har vi endast öppet lördagar.

Hela sommaren har vi öppet vår fyndbod/mini-loppis i växthuset i trädgården. Jag fyller på med nya varor efter hand. Det är både gammalt och nött och helt nya saker till riktigt bra priser.

Från och med början på augusti kan du också boka in en kvällsvisning av både inredning och kläder från Capri Collection. Är ni ett gäng, 3-8 personer, som vill komma hit en kväll och titta så hör av er och boka in en kväll redan nu! Vi skräddarsyr en kväll som passar er. Vill du veta mer så hör av dig! Jag är lite dålig på att få med mig mobilen ut och beroende på vad jag gör har jag lite svårt att svara.  Mailen däremot kollar jag minst ett par gånger per dag, så oftast är det det snabbaste sättet att nå mig. Vill du tjuvtitta på Capri Collections höstkatalog så har jag fått ett förhandsexemplar som finns i butiken på gården. Höstens kataloger beräknas annars komma in vecka 32 och kläderna finns i butiken eller för visningar från och med vecka 34.
Ha en bra helg
Pernilla

Inga kommentarer: