Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 13 januari 2013

13 januari 2013

Hoppas ni fått en bra start på det nya året!
 
Här pågår planeringen inför våren för fullt. Idag har jag varit på inköpsmässa. Äntligen tror jag att jag har hittat doftljusen med stort D. Det ska bli så spännande att se vad ni tycker och jag hoppas verkligen att ni ska tycka lika mycket om dem som jag!

En av de bästa sakerna - förutom de fantastiska dofterna - är att de här ljusen har dubbla vekar. De gör att lågan orkar värma upp vaxet ända ut i kanten på glasburken och att ljuset inte bara brinner rakt ner som det ofta gör på liknande ljus.
 
Berättar mer om dessa härliga ljus när de finns hemma. De kommer att finnas både i nätbutiken och butiken på gården förstås.
 
Butiken på gården är just nu stängd. Ska försöka att hinna med att piffa till och fräscha upp lite nu under januari. Det finns lite att måla och fixa. Har inte vågat bestämma någon definitiv öppningsdatum ännu, men förhoppningsvis ska jag kunna sätta den datumen den här veckan när jag ser lite hur det flyter på.
Ha en fin vecka!
Pernilla
 
 

Inga kommentarer: