Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 19 februari 2013

Drömmer om vår och sommar!

Snö och grått. Jag är ganska trött på grått just nu. Det var länge sedan som solen visade sig här och det verkar inte bli någon sol idag heller. Får väl försöka pigga upp mig, och er, med lite nyheter i butiken i stället. Den här tuffa hönan i brunt och grönt (havsgrönt) blir superläcker till påsk eller varför inte hela sommaren? Priset är 155 kr.
 
Krukor i samma färg och stil som hönan, pris från 99 kr:

 En liten söt urna i gjutjärn, 189 kr, perfekt för pärlhyacinter och andra små vårlökar:
 Och vill man ha lite större finns de här. Också med härlig patina. Pris från 169 kr.

Mer nyheter är på väg in. Jag försöker vänta på lite bättre fotoljus. Men det blir väl till att fotografera i grådiset den här gången också! Jag hoppas ni får en fortsatt skön dag. Själv ska jag iväg och jobba i kväll. (Är ju i vanliga fall ledig från mitt skoljobb på tisdagar.) Nästa års sjuor och deras föräldrar är inbjudna till skolan för ett första besök och rundvandring.
Ha det gott!
Pernilla

Inga kommentarer: