Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

måndag 24 juni 2013

Sommarprojekten står på rad

Idag är det min första riktiga semesterdag. Eller ja, semester från lärarjobbet är det ju egentligen. Från butiken och gården blir det nästan aldrig semester. Här står projekten verkligen på rad och väntar. Så idag åker målarpenseln fram. Det gör den varje sommar för det finns alltid något att bättra på. Först ut på målarlistan står elementen i köket. Jag hoppas hinna klart med det redan idag. Samtidigt håller jag på med några mindre små pysselprojekt som målas med Painting the Past, färgen som jag säljer i butiken. Kommer visa bilder på det så småningom.

Butiken är uppdaterad med lite nytt, bland annat det superfina korset på bilden nedanför. Fler nyheter och projekt är på gång så kika gärna in här i bloggen och i nätbutiken lite då och då.

Nu väntar målarpenseln. Ha en fin dag!
Pernilla

Inga kommentarer: