Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

fredag 7 juni 2013

Sommartider!

Solen skiner och det är riktigt härligt sommarväder ute. Jag varvar lite innearbete med att komma i fatt i trädgården. Har en hel del att komma ikapp med där och dessutom blir det rätt mycket att börja om från början igen eftersom vintern gick hårt åt en hel del del växter. Fast mina pioner de har klarat sig. Hoppas att de får blomma och vara fina i år! Förra året regnade de sönder. Jeanne d´Arc har pioner på framsidan på sitt senaste nummer som finns i butiken nu. Och prinsessan Madeleine ska tydligen också ha rosa pioner som dekoration vid bröllopet i morgon. Inte svårt att förstå varför! Själv får jag vänta ytterligare någon vecka eller två innan det blommar pioner här i trädgården. Nu ska jag ut och fortsätta rensningen.
Njut av solen ni som kan!
Pernilla


Inga kommentarer: