Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

onsdag 25 september 2013

Hösten är här!

Nu är det verkligen höst på riktigt. Fast jag gillar det. Hög klar luft och sol från nästan klarblå himmel. Har varit ute en liten sväng och konstaterat att Dahliorna inte klarade nattens frost. Annars går allt väldigt långsamt just nu. För mig alltså. Har åkt på en förkylning igen och den här gången är den mer långdragen än någonsin. Är inne på tredje veckan nu. Jag brukar kunna gå på vilja ganska länge och har väl gjort det i två veckor. Men sedan sa mina astmaluftrör stopp. Och när man inte får tillräckligt mycket luft utan blir helt slut av att bara gå upp för trappan i huset så måste till och med jag försöka inse att det är dags att stanna hemma från jobbet och ta det lugnt i några dagar. En vecka sa läkaren i måndags. Vi får väl se hur det blir med det... Just nu är jag dock ganska glad för att jag är hemma idag. Får nog gå och sova en liten stund nu. 

Om jag orkar blir det lite uppdatering av nätbutiken senare idag. Har massor av fina nyheter som väntar på att läggas ut. Bland annat nya doftljus med höstiga dofter från Village Candle. 

Ha en fortsatt fin vecka därute!
Pernilla

Inga kommentarer: