Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 29 december 2013

Mellandagsrea och lite nytt

Hoppas ni haft en skön och lugn jul!

Jag har tagit lite ledigt från paketpackande under mellandagarna,  men jobbar på med lite annat i butiken. Har bland annat lagt till underkategorier i de största varugrupperna. Jag hoppas att det ska underlätta för er som besöker butiken. Lite nyheter har jag också hunnit med att lägga in. Bland annat de här superfina burkarna:
Härlig retrokänsla i dem tycker jag! Du hittar dem här. Har också fått in jättefina gamla posters med lantliga motiv och lite annat smått och gott.
 
Och så är det förstås REA i nätbutiken så här i mellandagarna. Jag behöver göra lite plats för vårens nyheter.
 
Beställningar kommer att skickas igen från och med den 2 januari. Gårdsbutiken är i vintervila ett tag framöver, får återkomma till nya öppningstider lite längre fram. Det går dock bra att besöka butiken efter överenskommelse, sms:a eller maila.
Ha en fortsatt fin söndag!
Pernilla
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: