Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

torsdag 2 januari 2014

2 januari 2014

God fortsättning på det nya året!
 
Efter en ganska lugn nyårsdag är det arbetsdag idag. Jag ska ta tag i högen med beställningar som är gjorda i nätbutiken över julhelgerna. Återstår att se hur många jag kan få iväg idag. Postens hemsida ligger nere helt och hållet. På nyheterna sa de att det var samma kabel inblandad som även gör att SJ har problem med sin sida. Vi får väl hålla tummarna för att problemet snart är avhjälpt.
 
Jag hoppas också hinna med, eller rättare sagt får väl ta mig tid, att gå ut en liten stund. Idag är det faktiskt, än så länge, så att man kan se himlen lite då och då. Jag hoppas att det fortsätter. Det har varit lite mycket regnande nu ett tag. Vi har otroligt mycket vatten överallt. Vi bor ju alldeles intill Säveån och vattennivån är väldigt hög just nu. Vi klarar oss bra för större översvämningar just här, annat är det bara någon kilometer bort, där står åkrarna under vatten. För bara ett par månader sedan var läget det omvända. Då hade vi otroligt lite vatten i stället.
 
Passa gärna på att kika in i nätbutiken. Där har jag REA på en massa varor just nu. Nya numret av Jeanne d´Arc Living magasin finns också i butiken (Rear dessutom ut ett antal kvarvarande tidningar från 2012 - passa på om det är nåt nummer du missat!)
Ha en fin dag!
Pernilla
 
 

Inga kommentarer: