Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

lördag 1 mars 2014

Rea på kläder och om gårdsbutiken

Just nu reas det kläder i nätbutiken. Jag kommer inte att ta hem kläder längre och säljer därför ut det lilla lager jag har kvar. Passa på att fynda härliga blusar eller en skön stickad väst.

Den här våren har varit lite väl hektisk och tiden räcker helt enkelt inte till just nu. Jag har därför bestämt mig för att i första hand satsa på nätbutiken under våren. Butiken på gården finns kvar, men är tills vidare endast öppen efter överenskommelse. Vill du komma så maila eller sms:a (svår att nå på telefon) så återkommer jag till dig och ser om vi kan hitta en tid som passar. Eventuellt kommer jag att ha öppet butiken några lördagar längre fram. Jag får återkomma om det när jag ser lite hur det utvecklar sig.

Just nu hittar du en här snygga blusen till rea-pris i butiken. Passa på!

Ha en trevlig helg!
Pernilla

Inga kommentarer: