Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 30 november 2014

Det är advent!

Hoppas ni haft - och har - en fin första advent! Här har det varit fullt upp. Först köråterträff med framträdande igår kväll och idag på förmiddagen kyrkobesök och härliga adventssånger. Adventspyntandet ligger jag lite efter med, men jag får försöka ta igen det i veckan som kommer. I eftermiddag har det inte blivit så mycket gjort, en liten promenad i solen och sedan lite hästsport på TV. Har varit en intensiv vecka och helg så jag behövde ta det lite lugnt. Och nu laddar jag för kvällens avsnitt av Maria Lang. Gillar verkligen vinjetten till filmerna - så snyggt gjort. Och hela programmet har de lyckats så bra med. Mysdeckarstil, fina miljöer och detaljer. Jag hoppas att det kommer fler avsnitt längre fram. Önskar er alla en fortsatt skön första advent!
Pernilla

Inga kommentarer: