Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 18 oktober 2015

Nytt till köket

Hoppas ni har en fin dag. Här skiner solen så jag ska strax gå ut en liten stund och försöka plocka ner de sista vinteräpplena ur trädet. Lite senare i kväll ska jag och maken åka häst och vagn längs ljusslingan på "Light in Alingsås". Dagen har annars mest ägnats åt att jobba ifatt med uppdatering av butiken.
 
I fredags kom en efterlängtad sändning varor från Krasilnikoff. Deras Happy Mugs finns sedan förut i butiken och nu har jag kompletterat med ytterligare några modeller, termos, termosmuggar, servetter, burkar...
 
Allt finns nu att se i nätbutiken men här kommer några små smakprov:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har också fått möjlighet att bli återförsäljare för Grunne. Det första jag beställde hem var deras Linoljesåpa.
 
 
Finns även hyllremsor, skolplanscher och trävax hemma i lager just nu.
 
Den här fina ljuslampetten kom också hem alldeles nyss. Spegel med mässningsram och hylla. Tror att jag måste köpa ett par till mig själv...
 


Fortsatt trevlig söndag!
Pernilla

Inga kommentarer: