Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

torsdag 13 oktober 2016

Ny blogg

Efter mycket funderande har jag bestämt mig. För att börja om från början.

Det är flera år sedan jag började skriva i den här bloggen. Från början var det tänkt som en ren butiksblogg. Här skulle jag bara skriva om sådant som rörde butiken. Med tiden har det känts lite för smalt. När jag nu ger nätbutiken ett nytt utseende och den delvis har ändrat inriktning känns det rätt att börja om från början när det gäller bloggen.
Från och med nu hittar du mig på:
hemkanslas.blogspot.se
Följ gärna med mig dit!
/Pernilla

Inga kommentarer: